sobota, 23 czerwca 2018

PIERWSZE URODZINY


Witamy was po długiej przerwie na naszym blogu. Ostatnio w naszym kocim życiu dużo się dzieje, Ci którzy śledzą nas na instagramie bardzo dobrze o tym wiedzą, ale oddzielny post o tym pojawi się                                                                  wkrótce c;
                Dzisiaj świętujemy roczek węgielka - w końcu dorosłego 1-rocznego kotka.



A więc zacznijmy od początku. Pewnego pięknego dnia hmmm... no dobra nie pamiętam co się wtedy działo byłem zbyt malutki hehe Całe szczęście moja pani robiła nam wtedy mnóstwo fotek -                      muszę przyznać że wyglądałem troszkę jak kosmita 😂😂😂


Później było tylko lepiej, miałem już puchate futerko tak jak widać na załączonym obrazku, zabawy od świtu do nocy i to poznawanie świata! ... ymmm jest tutaj także mój braciszek którego niestety nie                                                                 ma już ze mną ;c


                           Dlaczego wszystko kiedy jest małe jest takie słodkie 😹😻😺


na tym zdjęciu jestem już troszkę większy, śliczny jestem prawda? 😆😇 szkoda że nie mogłem być                                                                      taki zawsze hehe



A teraz przejdźmy do teraźniejszości. Oto ja. Łakomczuch, leniuszek i podróżnik który chce poznawać nowe okolice. Mam nowych małych przyjaciół z którymi mogę się w końcu pobawić (Bo krysia to leń i mnie bije jak tylko dotknę ją łapką XD) I powiem wam... że bardzo lubię moich czytelników i naprawdę chcę z wami zostać a wasze komentarze jeszcze bardziej mnie do tego zachęcają :D Tak więc dzisiaj to na tyle], ja lecę się bawić a was moi drodzy pozdrawiam cieplutko                                                                        DO ZOBACZENIA!

8 komentarzy:

  1. Hej hej :)
    No to mamy Was na instagramie! JAkby co to my to @ukolorowione z kocia-focia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Węgielku, samych radości Ci życzę. Wyrosłeś na pięknego kocurka, Pani Cie kocha. jesteś szczęściarzem! Pozdrawiamy urodzinowo: Frania, Mela, Boguś!

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej :) Wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń