poniedziałek, 16 kwietnia 2018

POWITANIE

Hej, cześć! Witamy na  naszym blogu. Jest to nasz pierwszy post, więc chcielibyśmy się przedstawić.





Nazywam się Krysia, mam ok. 2 lata i można powiedzieć że jestem dachowcem. Przez swój wiek, rzadko się bawię, po prostu mi się nie chce, za to kocham spać i zwiedzać nowe miejsca. Niektórzy                                                        mogą mnie troszkę kojarzyć   






Mam na imię Węgielek, co dla niektórych wydaje się być śmieszne, ale moim zdaniem bardzo do mnie pasuje ;D Urodziłem się 16.06.2017 roku, czyli można powiedzieć że mam 10 miesięcy. Uwielbiam się bawić, wchodzić po drzewach, skakać, a w szczególności rozrabiać. Jestem czarnym dachowcem i teraz                             mogę udowodnić że czarne koty tak jak ja, wcale nie przynoszą pecha    





Mamy nadzieję że zostaniecie z nami na dłużej c; Do zobaczenia już wkrótce!

14 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękujemy bardzo c; mamy nadzieję że zostaniesz u nas na dłużej ;D

      Usuń
  2. Witamy, będziemy zaglądać ,"kociarze" to szczególny gatunek ludzi,a najważniejszą cechą ich charakteru jest empatia.
    Jako posiadaczka 3 czarnych obwiesi stwierdzam,ze nie przynoszą pecha ani innych zarzucanych im niegodziwości.Mnie przyniosły szczęście.Pozdrawiamy Krysię i Węgielka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witamy w kociej gromadce! ;D Właściwie to czarne koty również podobno są idealne w obronie domu, więc nie mamy się czego obawiać ;D Pozdrawiamy całą trójkę oraz panią. Do zobaczenia <3

      Usuń
  3. Ładne kotki , zapowiada się ciekawie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne kotki i fajny tekst. :) Powodzenia w prowadzeniu bloga, to wspaniała przygoda. :) Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy, mamy nadzieję że potrwa jak najdłużej ^^ Również pozdrawiam ;*

      Usuń
  5. Oj leniuch 2letni! ;p toż to do geriatryksa daaaleko! Moje szajbusy mają: Ejmisia 5 lat, Sansa 3 lata i młodziki rok! Amber gdyby nie był chory to też by latał a ma 4 latka.
    Pozdrawiamy! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wow, pewnie są z tobą bardzo związani. U nas 2 lata i się ruszać nie chce c';

      Usuń